Busligan!

Väntan på min valp är så lång!

Nu är de drygt fyra veckor och detta är de första individuella bilderna.
Jag ska ju ha en hane så jag skriver ett litet facit till bilderna!




Meringa's Isengrim - mörkblå - hane
Meringa's Iarwain - grå - hane
Meringa's Inglorion - grön - hane
Meringa's Illuin - gul - tik
Meringa's Ivorwen - lila - tik
Meringa's Isildur - ljusblå - hane
Meringa's Ioreth - rosa - tik
Meringa's Iminyë - röd - tik
Meringa's Imrahil - svart - hane

Jag ska hälsa på igen om ett par veckor!

Uppfödarens hemsida: www.meringa.se

Kommentarer
Postat av: Hannapanna

Kan ju vara vinkeln och så men tycker iaf att den mörkblåa var sötast på de här bilderna. Och det är ju det viktigaste att han är söt ;-)

2010-07-17 @ 00:33:05
URL: http://hannapannapersson.blogg.se/
Postat av: Therese

Hehe ja han är söt! Kan tänka mig vilken som av dem men jag fastnade lite för "ljusblå" när vi hälsade på :)

2010-07-18 @ 19:14:28
URL: http://rosentuss.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Gud så underbara! =) Alla är lika söta! Hoppas att du får den du fastna mest för. Massa kramar

2010-07-19 @ 16:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0