Banken och frisören

Ja jag har jobbat helgen så jag är ledig idag och imorgon :) Ska strax iväg till banken, så fort Christoffer kommer hem, och där ska vi öppna ett gemensamt konto. Där vi ska ha våra gemensamma pengar t.ex till mat, hyra, resor.

Imorgon ska jag till frisören, bara klippa topparna och det behövs. Jag klippte mig senast i maj tror jag :S Ska även träffa Vicki, det ska bli kul!

Tänker på en modig vän idag, hon har det tufft men ger aldrig upp! Älskar dig, du klarar allt!


Längtar till sommaren! (Bild från Kretaresan-09)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Äntligen har du börjat skriva i din blogg igen =D!



Jag såg bilderna på Mille. Man ser verkligen en stor ändring varje gång! Sötnosen =)



PUSS

2010-02-08 @ 18:38:42
Postat av: Anna

Hej Therese!

Kunde inte låta bli att kika in här, hoppas det är ok! Hoppas allt är bra!

Ska läsa lite mer sedan, om det är ok förstås.

MVH Anna

2010-03-11 @ 08:06:08
URL: http://scooningtons.webs.com/
Postat av: Therese

Hej Anna! Självklart får du läsa min blogg :) Har varit lite dålig på att skriva i den på sista tiden men jag får nog mer inspiration nu när våren närmar sig :)

Kram!

2010-03-18 @ 22:20:40
URL: http://rosentuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0