Valborg och 1:a maj

Igår var det valborgsmässoafton och den tillbringade vi med Lowe och Macke <3 Vi hade jätteroligt! De bjöd oss på hemmagjord "planka", super gott, och sedan åkte vi till Vikingstad och tittade på majbrasa och fyrverkerier. Spelade deras nya spel också, svårt men roligt! Pratade lite mer om ölandsresan, längtar så mycket tills vi ska åka! 
Lowe - Jag är ledsen för din skull, men jag tror och hoppas att allt kommer att bli bra!

Idag har jag, Chrstoffer och Viktor åkt i första maj tåget i Christoffers Ford Mustang, alltid lika kul och dessutom var vädret underbart... Nu har vi precis grillat hos mina föräldrar *smaskens*
Nu ska vi på en härlig promenad!

Bild: Älsklingens fina amerikanare!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tack gumman! Är så glad som har dig!



Det var jättekul att ni var här på valborg =D. Det var dessutom häftigt att för första gången åka cab.



Längtar tills vi ses nästa gång! Öland =D =D =D

Puss

2009-05-04 @ 16:19:29
URL: http://gullvivan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0