Bal och kattunge-längtan!

Igår var jag och Christoffer på min examensbal. Det var verkligen jätteroligt och jättefint :) Synd att vi bara var 6 st från klassen, men maten var undebar och sällskapet väldigt trevligt :)

Igår var det exakt en vecka kvar till avslutningen, sen är det tre veckors "semester" som gäller innan jag börjar jobba... Och imorgon är det exakt en vecka till ÖLAND! Fy f*n va kul vi ska ha där!!

Det känns som en evighet tills vi ska hämta vår kattunge, men här kommer i alla fall lite fler bilder på sötnosen, han är sju veckor nu och växer så det knakar!

Bild: Vår kattunge!






Kommentarer
Postat av: Lovisa

Så söt! =D. Jag älskar dig med! Tack för att du finns

2009-05-25 @ 22:59:47
URL: http://gullvivan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0