11 dagar kvar av livet i skara...

Ja, fredag den 29:e maj tar jag examen (äntligen examinerad djursjukvårdare) och flyttlasset går till min och älsklingens lägenhet i Hults Bruk (utanför Norrköping). Lördagen kommer gå åt till att packa inför ölandsresan och på söndagen bär det av...

En vecka på Öland blir det tillsammans med älsklingen, lowe och macke.  LÄNGTAR så mycket, det är en riktig höjdpunkt nu i sommar!

Jag börjar med inskolningen till semestervikariatet på Valla djurklinik i Linköping den 22:e juni, det ser jag fram emot men är också lite nervös!!

Förutom den efterlängtade "ihopflyttningen" med pojkvännen väntar jag nu med spänning på att vi ska få hämta hem våran älskade kattunge!!!! Den 26:e juni blir det antagligen, känns som en evighet tills dess!!

På torsdag kommer älsklingen hit och på fredag ska vi gå på avslutningsbalen! Det har vi båda sett fram emot, synd bara att så få i klassen ska gå, men vi ska ha kul ändå!

Bild: Vår kattunge (Maine Coon)



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej gumman! Jag LÄNGTAR också!Ska bli så kul!=D

Hoppas att ni får roligt på balen. pussa <3

2009-05-18 @ 19:09:15
URL: http://gullvivan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Så fluffig han har blivit! Vad ska ni kalla honom?

2009-05-22 @ 15:00:21
URL: http://sweetpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0