Två födelsedagsfiranden på gång

Imorgon ska jag åka till Limmared till min mormor o morfar :) Mormor fyller 80 år så vi ska fira henne på lördag :) Det kommer vara släkten där... Jag tar bussen från Skara och mamma, pappa, brorsan och christoffer åker bil från Norrköping. Ska bli speciellt roligt att träffa Jill och Robin :D

På valborg ska jag och christoffer fira hos Lowe och Macke i Linköping... Det har blivit tradition att vi träffas på valborg, det är tredje året på raken i år :) Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men det är alltid lika kul så det spelar inte så stor roll :D

På första maj ska jag och Christoffer åka i Första Maj Tåget i christoffers nya amerikanare, riktigt fin bil är det :) Tåget innebär att en massa fina amerkanska bilar åker genom Norrköping, brukar alltid vara kul :) Hoppas bara det blir riktigt fint väder så vi kan åka nerkabbat :P Ska lägga ut bild på bilen någon gång snart på bloggen!
 
Andra maj ser jag mycket fram emot... Först ska jag och Christoffer titta på en Main Coon kattunge som vi eventuellt ska köpa, den kommer vara ca 4 veckor då. Ska lägga ut bild även på kattungen snart om vi bestämmer oss för att köpa den :) På kvällen ska vi till Lowe ioch Macke, vi ska fira Macke som snart fyller år... Har hört att det ska vara någon sorts frågetävling, låter spännande tycker jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0