Flytt på lördag!

För alla som missat detta så flyttar jag till Skara lördag.
Ska bo lite utanför skara denna gången i en herrgårdsflygel *wow* men jag ska bo där med tre till så det är inte så lyxigt som det låter :P Annika är ju min "bästa klasskompis" så det ska nog gå bra, men de andra två tjejerna känner jag inte. De går samma program som jag fast de började nu i höstas... Men jag tror det ska fungera bra :)
Förutom dessa tre tjejer ska det bo lite djur med oss också - mina två marsvin, fem hundar och två katter... Jag kommer förmodligen stormtrivas ;D

Det känns som om jag inte packat något, men det är ju mölberat så det är väl därfär :S Hoppas inte jag glömmer något!!

Kommer sakna mina underbara vänner! Träffade Lowe + Macke i lördags, Malin i måndags och Emmoe + Vicki igår... Uach det är det västa med att bo i en annan stad... Fast jag kommer ju sakna min familj snäppet mer o mest av alla älsklingen! Längtar tills vi ska flytta ihop till sommaren! Håll ut Christoffer, vi är snart där <3 Älskar dig av hela mitt hjärta och hela min själ!
Vill dessutom börja jobba! Det är så underbart roligt! Jag känner att jag vill jobba på en smådjurklinik/djursjukhus... Häst har varit kul, men är inget för mig i längden :P

När jag tänker på det stora projektarbetet som väntar blir jag yr, usch men jag ska ju skriva det ihop med Annika o när vi väl kommer igång känns det nog bättre...

Söta, fina vänner - Ni är allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0