Det senasre!

Nu är jag inne på min 7:e vecka av 10 på hästpraktiken. Det är kul och jag har lärt mig en hel del om hästar, de är inte så farliga som ryktet säger ;D  

Den 1:e november flyttar jag till Skara igen... Ska bli kul men kommer att längta hem!

Jag måste berätta lite vad som hänt här i livet de senaste helgerna:

Lördagen den 28:e september lagade jag och Christoffer middag i godan ro, klocken var kanske sex (?) på kvällen... Då ringde Fredrik (Christoffers brorsa) och ville att vi skulle följa med honom och Jenny till världens bar i Norrk och se på ett band... Vi hände självklart på, och för alla som bor under en sten så kan jag meddela att det var kulturnatten så det var fullt ös på stan! Vi åkte till en förfest innan också, det va kul de me :) Det blev en lyckad kväll, roligt med lite oplanerade saker IBLAND, men inte för ofta (Jag är ett planerande freak i vanliga fall!!)

I helgen den 3-6 oktober hälsade min kusin Jill och hennes pojkvän Robin på. Det va kul att ha dem här :D Vi hittade på en hel del bla gick på stan (två affärer på två timmar - Jill provade halva klädutbudet på New Yorker :P), såg på film och spelade brädspel... Lånade en film av kussen också - Hairspray, måste ses snarast! Tack för att ni kom och förgyllde vår helg!

SAKNAR mina underbara vänner Lowe och Macke :,( Nästan en hel månad sedan vi sågs *abstinens* Men vi ska ses på lördag så jag får väl stå ut tills dess :P Vi ses snaaart!

SAKNAR min älskling som är på utbildning i västerås mån-fre (har varit det i fyra veckor nu) och kommer bara hem på helgerna... Och lagom tills han slutar utbildningen och börjar jobba på bilprovningen i finstång, ja då flyttar ju jag till Skara :P Sånt är livet!

Bild: Balen 2006
Jag och älsklingen *the sweetest thing*


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Saknar er med!!! <3

2008-10-07 @ 22:40:00
Postat av: mi

Jag saknar dig med.. Synd att vi inte hann ta vår promenad igår, men vi kanske kan försöka en annan kväll? kramas*

2008-10-08 @ 07:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0