Valborg och 1:a Maj

Det är alltid lika kul att träffa Lowe & Macke. Finns inga ord i världen som kan beskriva hur fina de är :P

Vi träffade dem på Valborg och vi åkte till Christoffers lägenhet i Hults Bruk. Där grillade vi och sedan åkte vi till elden i Lagerlunda... Lotterierna var slut när vi väl kom dit och elden nästan nedbrunnen, men det var bra ändå för vi hade fått "valborgskänslan" och det var ju huvudsaken :D Efteråt åkte vi till Hults Bruk igen och spelade brädspel. Sen sov Lowe och Macke över...

1:a Maj fick Macke en för tidig födelsedagspresent av mig och Christoffer. Han (och Lowe förståss) fick åka med i första-Maj-tåget i Christoffers Ford Gran Torino Sport -72 cobra Jet. Ett långt och krångligt namn men fin är den ;D Sedan åkte vi till Lindahls i Maxigallerian och bjöd Macke på fika. Det var riktigt mysigt alltihop.

Nu är jag långledig. Jag var ju ledig igår, idag och kommer vara det hela helgen :D Helgen är relatvit oplanerad ännu. Idag har jag sprungit i spåret vid Himmelstalund med mamma och röjt i mitt rum/garderoben...

Nu ska jag städa hos mina underbara små marsvin... De grisar ner så mycket de små kräken :P *hehe*

Bild: Första-Maj-tåget 2007
Förra året åkte jag, Christoffer, Emmie och hennes bror Fredric i Christoffers fina Torino :D

image9

Kommentarer
Postat av: mi

Nog trodde jag att du visste att Fredric satvades med c ;) Du vet ska inte mitt namn vara vanligt ska väl inte hans vara det heller? ;) Synd att jag inte kunde säga att jag bytte plats innan det var försent.. Vi kanske kan ses snart, kramas

2008-05-04 @ 18:14:18
Postat av: Lovisa

Vi hade skitkul =D. verkligen en upplevelse att få känna sig som en kändis för ett tag =p he he. Tack för 2 underbara dagar. Puss

2008-05-05 @ 22:46:40
Postat av: Erica

Va fin bilen är ^^ Riktigt läcker :D:D

2008-05-07 @ 22:18:42
URL: http://kicken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0