Tjejmiddag

Ska börja med att skriva om fredagen... Jag och Christoffer träffade Lowe och Macke :) Trevligt som alltid med  tacoätande, talangtittande och hundpromenad i regnet :P Vi spelade "Lika par leka bäst" fast jag vet faktiskt inte vem som vann, vi gled iväg lite och pratade om annat :P

Igår träffade jag vårruset-gänget, fast Erica kunde tyvärr inte komma... Annars var vi hela skaran och vi bestämde hur våra T-shirtar ska se ut. Vi käkade kebab i alla dess former och sen såg vi på film... Efter det satt vi och pratade en bra stund :) Riktigt trevliga tjejer i laget faktiskt :D Go Mi:s änglar!!

Annars händer det inte så mycket... Hoppas jag får reda på hur det blir med sommarjobb i veckan :/ Skulle vara bra att veta vad man ska ställa in sig på - ledig eller jobba - för som det är nu kan man inte planera för nått i sommar :(

En sak är i alla fall planerad och klar... Jag och Christoffer ska åta till High Chaparall 15-17 augusti... Det ska bli så grymt kul!! Den15:e augusti är ju våran 4-årsdag så då blior det extra kul att göra något speciellt <3

Annars ska vi ju paddla med Lowe och Macke nån helg i juni... Hoppas på bra väder så vi kan tälta också!

Bilder: Paddling 2007
Jag, Christoffer, Lowe, Macke och Kita.
(Klicka på bilderna för att förstora dem)

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0