Skaraveckan!

Nu har jag tillbringat mån-tors i lilla Skara!

Det blev tid för praktiska prov, men det kändes mest som semester om jag ska vara ärlig. Proven var inte mycket att träna på och vädret var underbart! Riktigt sommarväder :) Kul att träffa klasskompisarna igen :D Vi grillade och drack gott varje dag. Ja, vi hann till och med att spela kubb, yatzy, fia m.m. *hehe*

Jag och mina klasskompisar Annika, Philippa och Hanna gick på en vandringsled utanför Skara med Philippas två Jack Russles. Vi grillade och hundarna badade :P

Idag skulle jag, Lowe, Christoffer och Macke se Rix FM festivalen i Link. men Christoffer är sjuk så det blev inget. Det blir dock fest imorgon!! En besvikelse att vi inte kunde gå, men så är det :(

Men jag träffade ändå Lowe och Kita idag och vi gick på promenad i Linköping i det vackra vädret :) Glass blev det också såklart!!

Imogon ska Christoffer ha födelsedagsfest... Ska bli så kul... Brukar ju bli det :D

Bild: På vandring utanför Skara
Annika, jag och Philippa - Hanna tar bilden :P

image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0