Hurtiga och glada!

Mi:s änglar flög 5 km idag... Eller nja... snarare sprang :P Vi har sprungit Vårruset idag och det var så kul :D Efteråt blev det picknick och jag van till och med en stor låda med kakor :D Vi ska springa nästa år också, i alla fall vill vi det nu :P

onsdag ska jag, Emmie och Erica springa runt strömmen. Visst är vi duktiga :D Riktiga hurtbullar ;P

Positiv överraskning --> Jag ska sommarjobba på Valla Djurklinik, visserligen som djurvårdare och inte djursjukvårdare, men man måste ju börja någotstans... Fyra veckor (v28-31) blir det och det känns alldeles lagom!

Fick föresten vara med på mitt första kejsarsnitt idag - på en tax alltså - och det var så spännande. Att få hålla en helt nyfödd valp som man i princip räddat livet på är riktigt häftigt! Underbar, obeskrivlig känsla av lycka!

image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0