Hurra för morfar!

Denna helg spenderas i Limmared (utanför Borås) för morfar fyller 80 år :D
Idag (lördag) fick både morfar och mormor en överaskning av barn, deras respektive + barnbarn att åka till en glashytta och se och få förklarat hur man blåser glas (vi andra var också med förståss). De fick även blåsa ett varsitt whiskyglas. Först åkte vi alla hem till mina kusiner i Floda och skålade för morfar. Efter glashyttan åkte vi till Råda Säteri där vi fick fin trerätters middag (jag vågar mig inte på skriva vad vi åt - way to complicated!!)

Imorgon är den dag som morfar verkligen fyller på så då ska vi äta tårta och några fler ska komma och uppvakta honom... Sen ska vi hem till Norrköping och om jag hinner ska jag träna :P

Träffade föresten Emmie-stumpan i onsdags... Alltid lika trevligt :D Det kanske blir en tjej-middag med vårrusettjejerna (Mi's änglar) nästa helg... Kommer uppdatering om det ifall det nu inträffar, men Mi verkade fast besluten om att det ska hända så vi får se :P

Bild: Jag och Christoffer på morfars 80-årsfest.

image9

Bild: Jag och Jill (kusin-vitamin) på morfars 80-årsfest.

image11

Kommentarer
Postat av: mi

Klart att det ska ske! Det är klart nu, det blir lördagen, tiden kvarstår, men jag ska smsa alla inblandade om händelsen senare, kanske idag, måste bara lista ut vilken tid, troligen tre.
Kramar

2008-05-12 @ 11:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0