Födelsedagsfest och student

I lördags hade Christoffer födelsedagsfest för han fyller år... 24 år närmare bestämt :P Det va jättetrevligt och det tror jag alla tyckte :) Vi va i Hults Bruk och vädret var underbart :D

I söndags va jag och Christoffer rätt trötta. Den va ju fest kvällen innan och efter större delen av gästerna gått hem satt jag, Christoffer, Lowe och Macke och spelade spel till kanske tre på natten :P Vi är ju inte kloka, men vem vill va det ;D På söndagen pallade vi i alla fall oss iväg till Ågelsjön och badade o solade - SKÖNT!!

I måndags träffade vi först christoffers familj och firade hans födelsedag hemma hos hos föräldrar. På kvällen åkte vi till Hults Bruk och bjöd dit mina föräldrar :) Det va trevligt :)

Idag, torsdag, firade jag min brorsa Viktor som tog studenten... Han har gått Teknik på Ebersteinska gymnasiet här i Norrköping och vädret var fortfarande underbart :) Men tänk att lillebror har blivit så stor ;D Till hösten ska han börja plugga till civilingenjör... Fem långa år blir det, men är man matteexpert, ja expert på det mesta faktiskt som han är (Självklart med vissa undantag där jag själv är expert ;D) så blir det inga problem :)

Själv har man klarat av halva sin utbildning redan (oj oj) och det har gått så fort :) Bara ett år kvar nu :D

Imorgon blir det mer firande av brorsan med släktingar...

Har föresten lite andra roliga saker att berätta... Christoffer och jag ska ju ha två veckor semester tillsammans.
V. 26 ska han o jag hälsa på Andreas och Silje i Oslo. Ska bli sååå kul att ses igen!!
V. 27 ska vi med min familj på husvagnssemester till Danmark!!

Bild: Brorsans student 2008
Jag och lillebror på hans utspring <3

Jag o brorsan


Kommentarer
Postat av: Erica

Ville bara säga grattis såhär i efterskott =)

Hoppas han fick någon trevligt i födelsedagspresent :D

2008-06-08 @ 11:46:55
URL: http://kicken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0