Vännen min <3

Ville bara skriva om en underbar vän som aldrig sviker. Jag vill att du ska förstå vad du betyder för mig! Du får aldrig ge upp för du kan klara allt och jag finns alltid om du behöver stöd :)

Lowe, du är bara du och det är det bästa med dej :D Glöm aldrig bort det!

Det här är en dikt som jag hittade på nätet som jag gillar skarpt och som passar in just nu:

Vänner

"När vännerna kom till
var tanken ganska klar.
För vänner har nå´t i sig
som ingen annan har.
De har en hand som hjälper.
De lyssnar och förstår.
De viker inte undan
när många andra går.
Så därför vill jag fira en vän
och det är just du.
Här får du en jättekram.
För vännen det är du."

Bild: Kräftskiva 2007
Jag och Lowe - bild laddad med glädje :)

image4


Kommentarer
Postat av: Lovisa/Lowe

Vad underbar du är! Blir helt tårögd... Älskar dig vännen. Kommer alltid finnas här för dig. Bättre vän en dig finns inte

2008-04-08 @ 14:34:11
URL: http://gullvivan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0