Japanskt nöje ;D

Jag fick med mig Emmie-stumpanstan idag. Vi hade en hel del att prata om så det blev en fika på Mc D med en cheeseburgare, en liten chokladmilkshake, en stor muffins och en mugg vatten var :P
Jag köpte även en rutig skjorta och ett brunt boxarlinne på H&M... Emmie hittade en present till sin pojke till slut :)

Efter shoppingturen tog vi oss hem till mig och där tittade vi + Christoffer på filmen "Hauru no ugoku shiro" eller "Det levande slottet". Har sett den förut och den är riktigt bra :D

Igår såg jag och Christoffer på filmen "Into the wild" som jag också kan rekommendera alla att se... Den är baserad på en sann historia, fast den var lite skum :P

Bild: Min tatuering som jag gjorde i början på februari 2007.
Den föreställer en Grip. Ett fantasy-djur som är en "korsning" mellan örn och lejon.

image3


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej gumman! Hade ingen aning att du skaffat blogg ju. Allt bra? Puss

2008-04-07 @ 20:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0