Hatar att...

... vara förkyld!!!!!

Det är så tråkigt att vara sjuk... Både jag o christoffer är förkylda och måste sitta inne i lägenheten fast att det är så fint väder ute :( Ville ju gå till Folkparken och käka glass idag ju :'( Får se om vi gör det ändå :P

Imorgon ska jag träffa Emmie och det ska bli kul... Får se vad vi hittar på men jag skulle behöva ta en promenad till stan och byta ett par skor... Kan nog övertala henne :D

Måste träffa Vicki snart också... Vi har ju sagt att vi ska ses nån dag snart men inte när... Får ta o ringa henne i nästa vecka :)

Bild: Innan Lowes och Mackes Halloweenparty 2/11-2007
Jag o Christoffer var riktigt läskiga :D

image2

Kommentarer
Postat av: Erica

Du ser riktigt creepy ut Tessie ^^ :D:D

2008-04-08 @ 22:20:49
URL: http://kicken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0