Festligt värre :D

Jag och Christoffer var på Lowes födelsedagsfest i lördags och det var superroligt :) Mycket prat och skratt och två fina tårtor var det med :D Ett par nya människor var med också och det är ju alltid roligt... På slutet spelade vi ett brädspel där man ska göra charader och sedan spelade vi "vem vill bli miljonär?" Jag och christoffer kom hem och la oss ca 03.00. Eftersom vi ställde om till sommartid så förlorade vi yttligare en timme... Vi lottade om vem som skulle gå upp och tvätta kl 7.00 och det blev jag :S men trots bara 3 timmars sömn lever jag fortfarande :D

I söndags träffade jag Malin (som jag känt sen jag var liten). Det var flera månader sedan vi sågs sist så det var så kul att träffas! Vi gick på stan och käkade på Mc D. Det är standard när vi ses och det går alltid hem :D

I måndags skulle jag ha börjat på poliklinik-avdelningen på Valla Djurklinik men det krockade med en annan tjej som skulle ha intro där så jag har varit kvar på Operationsavd. tredje veckan i rad. På måndag blir det poliklinik-time :D Praktiken blir roligare och roligare ju mer jag får göra och lära mig :D

Jag gillar min nya hårfärg, fast det blev lite intetsägande tycker jag :/ men helt klart OK!

I helgen är det inte mycket planerat men Christoffer har bestämt sagt att han vill hitta på nått kul så vi får väl se vad som händer :)

Bild: Från Finlandskryssningen 2007
Christoffer, jag , Lowe, Macke - Fyra vänner som alltid har kul :)

image2

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Saknar när vi var på Finlandskryssningen! Det var så himla kul! Vill göra om =D

2008-04-07 @ 20:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0